ABSOLUTE CARNAGE : SYMBIOTE SPIDER-MAN (Peter David / Francesco Mobili)

ABSOLUTE CARNAGE: SYMBIOTE SPIDER-MAN #1 (One-Shot)

PETER DAVID (W), FRANCESCO MOBILI (A), Cover by GREG LAND VARIANT COVER BY MIKE HAWTHORNE (VIRGIN VERSION ALSO AVAILABLE)

AN UNTOLD TALE OF A SYMBIOTIC HOST FROM YESTERYEAR… During its first visit to New York City, the alien symbiote that would come to be known as Venom bonded to a host that wasn’t Spider-Man or Eddie Brock. Face front, True Believers, as this mysterious man meets his destiny… at the hands of CARNAGE!

40 pages, $4.99.

carnagechecklist

J’ai l’impression d’être 20 ans plus tôt, là.

Quand je bois de l’absolute, j’ai surtout l’impression d’avoir pris 20 ans !

Tiens, je me souviens d’une citation (mais je ne me souviens pas d’où elle provient… J’avais en tête un film sur Philip Marlowe, mais ça provient peut-être seulement d’une pub) qui disait à peu près ça : « There’s nothing absolute in this world, except for Absolut vodka ».
(pour Soy : « Il n’y a rien d’absolu dans ce monde, à l’exception de la vodka Absolut »).

Tori.

Eh eh eh eh … merci Tori !

Ptdr, on en est donc là aujourd’hui :joy_cat:

ABSOLUTE CARNAGE: SYMBIOTE SPIDER-MAN #1

Written by: Peter David.

Art by: Francesco Mobili.

Cover by: Greg Land.

Description: During its first visit to New York City, the alien symbiote that would come to be known as Venom bonded to a host that wasn’t Spider-Man or Eddie Brock. Face front, True Believers, as this mysterious man meets his destiny… at the hands of Carnage!

Pages: 40.

Price: $4.99.

In stores: Sept. 4.

Source : www.comicscontinuum.com

C’est pas fini absolute carnage ?

Ils ont ajouté un épisode à la mini-série principale qui est passée de 4 à 5 numéros. Ca finit ce mois-ci…