BLACK PANTHER #1-25 (Ta-Nehisi Coates / Daniel Acuña, Kev Walker)

Black Panther #25 marquera la fin de la prestation de Ta-Nehisi Coates, scénariste des aventures de la Panthère Noire depuis 2016.

La couverture de Black Panther #25, l’ultime épisode de Ta-Nehisi Coates qui sera dessiné par Daniel Acuña et Brian Stelfreeze :

BLAP2018025-cvr

Eh eh eh, rigolo l’effet avec la première image de ce sujet.

THE INTERGALACTIC EMPIRE OF WAKANDA – “WAKANDA UNBOUND” part 4 THE GOD KILLER AWAKES! N’Jadaka’s vast army nears Wakanda Prime on Earth — and now even the gods are despair of their chances against him. But Bast will not abandon her avatar, the Black Panther…even if she has to recruit an outsider to save him. The Goddess makes an unexpected ally as the war grows desperate!

Written by : Ta-Nehisi Coates
Art by : Ryan Bodenheim, Daniel Acuna
Cover by : Daniel Acuna
Page Count : 25 Pages
Release Date : March 25 2020
Age Rating : 9+ Only

Source : www.adventuresinpoortaste.com

Cette couv’ me rappelle également une autre.

blap2018023_tedesco-var

blap2018023_preview1_0

blap2018023_preview2

blap2018023_preview2a

blap2018023_preview3

blap2018023_preview4

BLACK PANTHER #23

Written by: Ta-Nehisi Coates.

Art by: Daniel Acuna.

Covers by: Pepe Larraz, Julian Totino Tedesco, Ernanda Souza.

Description: The Intergalactic Empire of Wakanda turned their legendary king into a slave. Now the king is restored – and after years of effort, the gates of the Empire will swing wide open as the Black Panther makes one final attempt to free the ranks of the Nameless across the five galaxies.

Pages: 32.

Price: $3.99.

In stores: February 24.

(W) Ta-Nehisi Coates (A) Daniel Acuna (CA) Daniel Acuna, Jen Bartel, Michael Cho, Joe Quinones
THE INTERGALACTIC EMPIRE OF WAKANDA - « WAKANDA UNBOUND » Part 6
The Intergalactic Empire has suffered thousands of losses - and still they’re coming for Earth. Wakanda Prime is in more danger than ever as Emperor N’Jadaka - A.K.A. the resurrected Killmonger, one of the Black Panther’s deadliest enemies - returns to face the king who unintentionally brought him to power.
Rated T
In Shops: Mar 24, 2021
SRP: $3.99

DERNIER NUMERO !

Written by: Ta-Nehisi Coates.

Art by: Daniel Acuna, Brian Stelfreeze.

Covers by: Daniel Acuna, Natcha Bustos, Juan Cabal, Carmen Nunez Carnero, Joshua Cassara, Iban Coello, Patrick Gleason, Peach Momoko, R.B. Silva, Sam Spratt, Brian Stelfreeze.

Description: It’s the end of an era for the Black Panther as writer Ta-Nehisi Coates concludes his Wakandan epic! Over four years, Coates has taken the Black Panther to hell and back and expanded Wakanda into the distant stars. Now, in his final issue, he brings T’Challa full circle, back to the home he left behind… and the crown he has never fully accepted. This is the story of a king who sought to be a hero, a hero who was reduced to a slave, a slave who advanced into legend…and the man who has struggled to hold up an empire in his bare hands. The journey will conclude, but the legend remains.

Pages: 32.

Price: $3.99.

In stores: May 26.

MAIS QU’EST CE QUILS FOUTENT PANINI !

J’étais justement en train de me demander où nous étions rendu.

Un seul put*** de tome …

Hello, j’espère que panini ne va pas faire comme pour cap : sortie complète en deluxe avec rééditions des épisodes

Pourquoi ne le ferait-il pas ?

C’est vrai ça merde, ils font quoi à pas édité une série qui c’est pas vendu. Merde, il y a personne qui veut l’acheter. Ils pourraient faire un effort.

Plus sérieusement si Panini n’édite pas rapidement la suite comme chez Urban pour Man of steel d’ailleurs, c’est que le titre à fait un tel four qu’il ne feront pas la suite ou pas dans le premier format sortit.

Si la série a droit à une deuxième chance, ce sera sans doute aux horizons de la sortie du deuxième film.

et surement en deluxe pour attirer ceux qui ont déjà acheter le premier tome.

Sauf que Panini a d’autres mécaniques pour compenser un four avec les 4000 sorties par mois, et je suis pas convaincu que ce Black Panther ait fait un four monumental (à mon avis ça a vendu plus que l’autre truc là : Faithless).

Donc soit y’a un problème derrière qu’on ne sait pas (genre avec MArvel), soit y’a un truc que je ne saisis pas

C’est vrai mais imagine que l’ancienne série n’ait pas fonctionné, mais qu’il l’ait maintenu et espérer un hausse avec un nouveau #1, hausse uiq n’est pas arrivé.

Tu dis ça parce que tu as aimé BP et pas faithless, mais il faut voir que si les trucs bon se vendait toujours le monde se porterait mieux.

Il n’y a pas de soucis je pense juste une série soutenue et pas vendu et une relance qui n’a pas fonctionné. Des fois il ne faut pas chercher plus loin.