HEROES REBORN : HYPERION AND THE IMPERIAL GUARD (Cady / Bandini)

Les titres dérivés de Heroes Reborn exploreront aussi le passé de cet univers imaginé par Jason Aaron. Dans le one-shot Hyperion & The Imperial Guard, un jeune Hyperion rejoint la Garde Impériale pour une mission où ils devront faire face aux dangers de la Zone Négative !

Par Ryan Cady et Michele Bandini. Sortie en mai.

HEROES REBORN: HYPERION & THE IMPERIAL GUARD #1

• RYAN CADY (W) • MICHELE BANDINI (A) • Cover by CHRIS SPROUSE
  • Variant Cover by BEN CALDWELL
  • The teenage Hyperion’s cosmic quests with his Shi’ar friends near their end, but none of the young heroes are ready to say farewell. A quick mission in the Negative Zone sounds like the perfect coda to a storied fellowship…but what awaits Hyperion, Gladiator and the rest is horror and agony beyond their wildest nightmares!
  • Also included in this issue: a special preview of the new spinoff series, THE STARJAMMERS!

Ryan Cady :

« We’re fully embracing that metafiction in our oneshot – diving head first into this new world that Jason and Ed have constructed, » Cady told CBR. "That’s what thrills me the most about this event. These aren’t just stories of a different world; they’re stories from a different world. It’ll feel as retrospective and full as if you’d been reading issues of Hyperion and the Imperial Guard your entire life. And if you check the surprise sneak preview of Starjammers at the end of the book, you’re gonna wish you could hop timelines just to preorder the rest of that series, too.

Superboy et la Légion ? ^^

2 J'aime

Yeah.

Je trouve que, d’une manière générale, ces produits aaroniens constituent un colossal clin d’œil à DC. Mais faudra lire pour se faire une idée, je pense…

Jim

1 J'aime

Intrigant aussi.

Ah, c’est pour ça qu’on se fait chier sur ses Vengeurs.

Espèce de Marvel Zombie, va !

Jim

Attends de voir le one shot avec Peter Parker.

Moi ça va, le truc avec Konshu est sympa et avant j’aime bien.

Oui, mais :

Je sais, mais j’ai changé d’avis à la relecture du truc. C’est pas du grand comics, mais finalement c’est du bon blockbuster, parfois un peu longuet, mais finalement pas si mauvais.