Slayers aura aussi sa version collector

(Skeet) #1

La série Slayers - Knight of Aqua Lord sortira aussi en version collector

Lire la news sur Manga Sanctuary

(opaline) #2

cool, une nouvelle série! (regarde son porte-feuille qui crie famine)

(dESMON) #3

C’est justement la question que je me posais, la série commence depuis le début, ou c’est une suite ?

En tout cas, je pense faire une préco de ce coffret :mrgreen: . Mon banquier va passer en mode crise de nerf : “entre la crise et Desmon aaaAAhHHH”, depuis chauve :stuck_out_tongue: )

(Su7) #4

Pourquoi s’en priver au même prix que le manga simple? :mrgreen: J’espère juste qu’il arrivera jusqu’à ma campagne paumée… :unamused:

… et que ce manga se vende bien pour encourager les éditeurs à sortir les autres adaptation mangas de Slayers, surtout celle des premiers romans.

citatation de Wikipedia anglais pour ceux que ça intéresse :

[quote] * Slayers (1 volume, illustrated by Rui Araizumi, original story, published in 1995, reedited in 2001, also known as Slayers Medieval Mayhem)
* Chou-baku Madou-den Slayers (8 volumes, illustrated by Shoko Yoshinaka, adapted from Slayers main novels 1-8, 4th volume adapted from Slayers Return movie, 1995-2001, also known as Super-Explosive Demon Story)
* Slayers Special (4 volumes, illustrated by Tommy Ohtsuka, adapted from Slayers Special novels, 2000-2001)
* Slayers Premium (1 volume, illustrated by Tommy Ohtsuka, adapted from the movie of the same name)
* Slayers Knight of the Aqualord (6 volumes, illustrated by Tomy Ohtsuka, original story, 2003-2005)
* Slayers Revolution (still being published in the Dragon Age magazine, illustrated by Issei Hyouji, original story)
* Slayers Light Magic (still being published in the KeroKero Ace magazine, illustrated by Shin Sasaki and script by Yoshijirou Muramatsu)
* Slayers Legend (2 volume compilation from old Slayers manga, with chapters from Slayers and Chou-baku Madou-den Slayers, and a new manga called Slayers: Falshes no Sunadokei, “Slayers: the Hourglass of Falshes”)
[/quote]