STELLAR #1-3 (Joe Keatinge / Bret Blevins)

(Le Doc) #1

Stellar

Stellar was taken as a child and transformed into the ultimate weapon, one that would end an intergalactic war. She succeeded… at everything except finding peace. Reduced to a bounty hunter, she scours the worlds she’s broken, searching for redemption. But there are other weapons loose in the galaxy, who just can’t leave the war behind them.

Stellar #01 will hit your local comic shop on June 13.

24-PM-696x544

Source : www.monkeyfightingrobots.com

(Jim Lainé) #2

Oh purée, du Bret Blevins.
Rendu un peu méconnaissable par la couleur, mais toujours chouette.
Je vais surveiller (en plus, j’ai jamais lu du Keatinge, malgré la bonne réputation, donc ça sera l’occasion…)

Jim

(KabFC) #3

Ohhhh du Keatinge. Yeeeaaahhhh.

en Vf Jim il y a son Glory que je trouve très bon, quoique très gore ou encore son Shutter.

(Jim Lainé) #4

Je ne lis plus tellement de VF.
J’ai repéré son nom, mais je n’ai jamais lu, en fait.

Jim

(KabFC) #5

Voilà mon avis de l’époque sur la VO.

http://www.france-comics.com/image/glory/

(Winnetouch) #6

Là, par contre j’aime beaucoup la plus-value de la couleur même si, comme le souligne Jim Lainé, elle modifie quelque peu la perception du dessin de Blevins.

(Le Doc) #7

stellar1c

STELLAR #1

Written by: Joseph Keatinge.

Art by: Bret Blevins.

Cover by: Bret Blevins.

Description: Stellar was taken as a child and transformed into the ultimate weapon, one that would end an intergalactic war. She succeeded…at everything except finding peace. Reduced to a bounty hunter, she scours the worlds she’s broken, searching for redemption. But there are other weapons loose in the galaxy, who just can’t leave the war behind them.

Pages: 32.

Price: $3.99.

In stores: June 13.

stellar11

stellar12

stellar13

Source : www.comicscontinuum.com

(soyouz) #8

J’ai l’impression que ça donne pas vraiment pareil que les toutes premières pages présentées …

(Le Doc) #9

STELLAR #2

Description: All Stellar wanted was a quiet life during peacetime. But now she has to face off against her former allies, as their battles rage across broken worlds.

In stores: July 18.

stellar21

stellar22

stellar23

stellar24

(Le Doc) #10

STELLAR #3

Description: Across innumerable years and countless galaxies, Zenith has pursued Stellar. He was always the worst of the ultimate weapons, and now he’s finally found her… but, boy, has she changed.

In stores: August 15.

stellar31

stellar32