STRAYED #1-2 (Carlos Giffoni / Juan Doe)

Dans Strayed, nouvelle mini-série Dark Horse, la vie n’est pas très réjouissante. Un complexe militaro-industriel règne sur l’humanité et détruit activement des mondes aliens lointains. Mais il y a de l’espoir pour la galaxie et par chance, ce héros a neuf vies !

Le destin de l’univers repose entre les pattes de Lou, un chat qui a le pouvoir de projection astrale. Avec sa propriétaire Kira, ils sont les personnages principaux de ce titre scénarisé par Carlos Giffoni et dessiné par Juan Doe (Dark Ark).

La publication débutera en août.

Ci-dessous, les couvertures du #1 par Juan Doe et Dustin Nguyen :

Strayed1CvrA

Strayed1CvrB

Source : www.comicsbeat.com

Je sens que c’est une série pour Blacki, ça… ~___^

Tori.

:heart_eyes_cat::heart_eyes_cat:

Les projections astrales de mon chat ressemblent beaucoup à des croquettes et/ou des poils

Je le savais bien…

Jim

strayed1a

STRAYED #1

Written by: Carlos Giffoni.

Art by: Juan Doe.

Cover by: Juan Doe, Christian Ward.

Description: Most cats have nine lives, but the fates of billions rest on this feline. In the far future, a military-industrial complex reigns over all humanity and actively destroys distant alien worlds. The galaxy’s only hope can be found through an unlikely pair: an astral-projecting cat named Lou and his loving owner Kiara. Trading nine lives for the well-being of billions, their revolt is a battle for love, friendship, compassion, and the soul of humanity.

Pages: 32.

Price: $3.99.

In stores: August 21.

strayed11

strayed12

strayed13

Source : www.comicscontinuum.com

meow

La couverture variante du #2 par Jim Mahfood :

strayed2b

strayed2a

STRAYED #2

Written by: Carlos Giffoni.

Art by: Juan Doe.

Covers by: Juan Doe, Jim Mahfood.

Description: Lou the astral-projecting cat’s cosmic findings reveal new truths, new worlds, and new creatures. Unfortunately, his discoveries continue to be exploited for nefarious governmental purposes. Despite ailing health, his hunt presses on as he searches for the beings responsible for creating an energy source of astonishing power.

Pages: 32.

Price: $3.99.

In stores: Sept. 18.

strayed21

strayed22

Source : www.comicscontinuum.com