THE GREEN LANTERN #1 (Grant Morrison / Liam Sharp)

(KabFC) #21

Mon dieu. Ca va être immense.

Geoff Johns j’espère que tu liras ce titre.

(Ben Wawe) #22

Rien que le fait de revoir Hal sur Terre, c’est une mini-révolution.

(FC powaaaa) #23

Nom d’une verdure éclairée, ça peut être grandiose ce truc !

(Oncle Hermes) #24

:star_struck:

(Hush2 0) #25

La dernière planche est monstrueuse!

(Pseudo-X) #26

ça donne envie. les pages en noir et blanc sont superbes. il me tarde.

(Le Doc) #27

Nouvel aperçu en N&B (et en plus grand) de l’un des extraits en couleurs posté ci-dessus :

(FC powaaaa) #28

C’te folie !

(Pseudo-X) #29

carrément

(Le Doc) #30

Grant Morrison: “[The ring] doesn’t just make constructs, it’s a magical wishing ring to a certain extent, and it can do almost anything. There’re different kinds of rays, and different kinds of things that it can do, that don’t necessarily rely on making three-dimensional constructs.”

(Le Doc) #31

La couverture du #2 :

(Le Doc) #32

tgl_cv1_fpo1-600x922

The Green Lantern #1
(W) Grant Morrison (A/CA) Liam Sharp
Superstar writer Grant Morrison (Batman, All-Star Superman) returns to DC alongside red-hot artist Liam Sharp (The Brave AND the Bold, Wonder Woman) to launch a new, ongoing series: THE GREEN LANTERN!
In this debut issue, when Earth’s space cop, Hal Jordan, encounters an alien hiding in plain sight, it sets off a chain of events that rocks the Green Lantern Corps-and quite possibly the Multiverse at large-to its very core. There’s an inter-galactic conspiracy afoot, as well as a traitor in the GL Corps’ ranks, so strap in for more mind-bending adventures in this masterpiece in the making.
In Shops: Nov 07, 2018
SRP: $4.99

gl1-600x922

gl2-600x922

gl3-600x922

gl4-600x922

gl5-600x922

Source : www.ew.com

(Le Doc) #33

La couverture variante du #1 par Frank Quitely :

(FC powaaaa) #34

ça pète !

(Jim Lainé) #35

Je soupçonne que le résultat final sera bien plus riche et bondissant que le pitch “quotidien d’un flic de l’espace” qu’en fait Morrison.

Jim