THOR #1-27 (Donny Cates / Nic Klein)

C’est Jason Cates ou Donny Aaaron qui écrit ?

1 « J'aime »

Le maître et l’apprenti, toujours par deux ils vont.

6qigpr

1 « J'aime »

Thor #27 LEGACY #753

Donny Cates writes Venom once again, alongside guest artist Salvador Larroca! In this team-up of kings, Thor, King of Asgard, and Eddie Brock, King in Black, must set aside their personal differences to save the one thing they both love: Earth !

Writers: Donny Cates, Al Ewing
Artist: Salvador Larroca
Colors: Edgar Delgado
Release Date: September 28, 2022

Tiens, un revenant (je le croyais mort). Et Cates continue d’être secondé au scénario.

darkoth-3548433629

C’est qui, déjà ?

Merci !

du symbiote et larroca figé… ca donne pas envie…
Darkoth est la seule bonne chose de cette preview

D’ici à ce que se soit une idée d’Ewing (co-plotter et/ou co-dialoguiste de ce numéro)…

Après Daniel Warren Johnson (Hulk #8) et Al Ewing (Thor #27), c’est au tour de Torunn Grønbekk de prêter main forte à Donny Cates (trop occupé par ses problèmes familiaux ainsi que la préparation du futur event autour de Thanos ?)

« The arc will be penned by guest writer Torunn Grønbekk who will join returning series artist and newly christened Stormbreaker Nic Klein for an adventure starring Thor and the Valkyrie Rúna. The arc will spin directly out of THANOS: DEATH NOTES, the oversized Thanos one-shot hitting stands in November, and it will serve as a pivotal prelude to Cates and Klein’s future plans for Thanos’ upcoming conquest. »

Je ne suis pas fan de Cates, mais j’espère que sa situation s’apaisera.

(W) Donny Cates, Al Ewing (A) Salvador Larroca, Edgar Delgado (CA) Nic Klein, Patrick Zircher, Rahzzah
Donny Cates writes Venom once again, alongside guest artist Salvador Larroca! In this team-up of kings, Thor, King of Asgard, and Eddie Brock, King in Black, must set aside their personal differences to save the one thing they both love: Earth!
RATED T+
In Shops: Sep 28, 2022
SRP: $3.99

La série rechute… banner of War fut un supplice… Là c est un peu mieux mais un peu quoi… Loki sauve tout