VENOM #1-34 (Donny Cates / Stegman, Coello, Bagley)

VENOM ISLAND BEGINS HERE! ‘Nuff said!

Writer: Donny Cates
Art: Mark Bagley
Inker: Andy Owens
Colors: Frank Martin & Erick Arciniega
Letters: Clayton Cowles
Cover: Mark Bagley, Andy Owens & Jason Keith
Variant Covers by Khara Randolph & Emilio Lopez, Paolo Rivera, Clayton Crain, Bagley, John Dell & Jason Keith
Release Date: December 25, 2019

Source : www.adventuresinpoortaste.com

Donny Cates’ VENOM epic continues in grand fashion after ABSOLUTE CARNAGE, joined by industry legend and celebrated VENOM artist Mark Bagley. That’s all you’re getting out of us for this one, True Believers! After all, ABSOLUTE CARNAGE isn’t quite over yet…

Writer : Donny Cates
Artist : Mark Bagley
Inker : Andy Owens
Color Artists : Frank Martin & Erick Arciniega
Letters : Clayton Cowles
Cover art : Mark Bagley, Andy Owens & Jason Keith
Variant cover art : John Tyler Christopher
Release Date : January 8, 2020

Source : www.adventuresinpoortaste.com

DONNY CATES (W) • MARK BAGLEY (A/C)
VARIANT COVER BY SKOTTIE YOUNG
GWEN STACY VARIANT COVER BY HUMBERTO RAMOS
VENOM ISLAND COMES ALIVE!
• They say there’s no rest for the wicked, and few creatures in the Marvel Universe are as wicked as CARNAGE.
• Face front, readers – the seeds of next year’s VENOM event are already beginning to grow…
32 PGS./Rated T+ …$3.99

Source : www.cbr.com

VENOM #24

Written by: Donny Cates.

Art by: Mark Bagley.

Covers by: Mark Bagley, Rock-He Kim.

Description: The war within! « Venom island » continues! Cletus Kasady may be gone, but Carnage is another story - and its evil has infected Venom and the entire Island of Bones. As every living thing on the island hunts him, Eddie Brock may have no choice but to burn it – and everything he holds dear – to the ground.

Pages: 32.

Price: $3.99.

In stores: March 11.

Source : www.comicscontinuum.com

Mais Bagley il aura fait combien de titres tisseur et affiliés au final ?

Il a travaillé sur toutes les séries Spidey…Amazing, Peter Parker : Spider-Man, Spectacular, Web of, Scarlet Spider, Spider-Man Unlimited, Ultimate Spider-Man, Venom, des mini-séries, des annuals. Je n’ai pas compté le nombre total d’épisodes mais il doit y en avoir beaucoup (rien qu’Ultimate Spider-Man, ça fait 116)…

C’est lui le vrai dessinateur de spidey en fait. Le mec a du faire plus de 300 épisodes cumulés. Je suis impressionné par le temps passé dessus et aussi au final le peu d’empreinte qu’il laissera sur le titre.

Ho, il incarne Ultimate Spider-Man, quand même. L’aura du titre a bien baissé, mais c’est aussi le visage du Marvel des années 2000.

oui, mais il aura fait plus d’épisode en dehors de USM que dedans. Quand tu vois que Ramos aura marqué le titre, Mc Farlane, Romita Jr/Sr, Dikto, Tu penses pas à Bagley en premier lieu alors qu’il aura été tellement présent depuis 30 ans.

C’est vrai.
Après, j’avoue que c’est mon expérience de lecteur, mais son style a toujours été pour moi « le » Spider-Man des années 90.

Et y a Ottley aussi …

(ok, je sors)

Tu fais bien, avant que j’appelle la sécurité.

Jim

Tousse lui dessus Jim.

Faut que j’aille chercher mes masques et mes solutions alcooliques, moi …

Je t’imagine avec ta bouteille de chouchen : « le corona ne passera pas par moi ».

Jim

Passez une certaine heure, je dirai plutôt « la » corona …

Ahahahaha

Je bois plus de chouchen depuis que j’ai quitté les études …
Mais j’ai ma propre bière (fortement facilitée dans sa fabrication, mais c’est celle de la famille)

VENOM #26

Written by: Donny Cates.

Art by: Iban Coello.

Cover by: Ryan Stegman.

Description: « Venom Beyond » beings here. If you thought Venom Island was insane comic book action of the highest order, then shut your yapper and face front, True Believer, because we’re about to outdo ourselves! For months, the Maker has been fascinated with symbiotes. In this issue, we find out why - and what he intends to do with any he can get his hands on.

Pages: 32.

Price: $3.99.

In stores: July 15.

Source : www.comicscontinuum.com