X-MEN LEGENDS #1-3 (collectif)

C’est clair que c’est pas le pied !

CLAP CLAP CLAP !

Pour le #7, ce sera au tour de Larry Hama de se replonger dans son run de Wolverine des années 90…mais dommage qu’il n’amène pas avec lui Mark Texeira ou Adam Kubert aux dessins…

X-MEN LEGENDS #7

• Written by LARRY HAMA
  • Art and Cover by BILLY TAN
  • When two young mutants disappear, Wolverine and Jubilee set off for Japan to track them down. But Lady Deathstrike and the Hand have their own designs on the duo, and it’ll take no small measure of blood, sweat and adamantium to change their mind, kicking off a deadly international mutant conflict!

Silvestri surtout

Oui j’y ai pensé aussi, mais je pense que ça aurait été moins faisable…

Oh, Billy Tan, ça reste un ersatz tout à fait potable.
Si l’intérieur est comme la couverture qu’on voit ici, ça devrait aller.

Jim

C’est clair. C’est juste que si on parle de la période d’Hama, j’associe pas Kubert ou Texeira à celle-ci tant bien même c’est pas mal. « l’age d’or » c’est son partenariat avec Silvestri

J’aime bien Billy Tan ! En général c’est solide

X-MEN LEGENDS #4

(W) Louise Simonson (A / CA) Walter Simonson

WITH A VENGEANCE!
Things go from bad to worse for X-FACTOR when they must save the baby NATHAN CHRISTOPHER SUMMERS from the clutches of a deadly robot attacker. But who is really at the helm, and what will this mean for the FUTURE of the team and the SUMMERS clan?
Return to this classic era with legends Louise Simonson and Walter Simonson in this ALL-NEW tale set before the original X-FACTOR #43!
Rated T+

Et Workman au lettrage.
Youpi.

Jim