MISTER NEMO #1-2 (Mark London / Alden Kaye)

Mister Nemo

A brilliant analyst uncovers a global conspiracy—and is immediately marked for disappearance—only to be rescued by the mysterious Nemo, a man waging a secret war from beneath the ocean. As they descend into a hidden world of covert power and impossible technology, one question remains: can they save the world before it even knows it’s in danger?

Creative Team:

• Writer: Mark London
  • Artist: Alden Kaye
  • Colorist: Alex Sinclair
  • Letterer: Pat Brosseau

Blending espionage, science fiction, and deep-world mythology, Mister Nemo serves as both an entry point and a turning point within the Underworld Universe.

Perfect for readers drawn to layered conspiracy, high-concept action, and James Bond-style espionage, the series dives deeper into a universe built on the biggest secrets.

Mister Nemo #1 drops in comic shops July 15, 2026, with Final Order Cut-off on June 22.

Aperçu :

Nouvel aperçu :

Ils m ont raté.

Jamais je ne porterais une ceinture de si mauvais goût

2 « J'aime »

Mad Cave Studios · Releases Aug 19, 2026

Mister Nemo #2

In the icy shadows of Helsinki, rogue agent Eddi Landsman is marked for death by her own side — until the mysterious Nemo intervenes, revealing a global conspiracy that will force her to choose between the truth… or survival.

Comic · 32 pages · $4.99

J’ai testé le lancement de cette série liée à la gamme Underworld de Mad Cave, un ensemble de titres autonomes mais qui s’occupent de sociétés secrètes aux sombres desseins. Ici, c’est Unity Ultima qui vise à imposer un ordre mondial unique pour forcer les gens à travailler sous eux, en manipulant les forces politiques de l’extrême gauche à l’extrême droite. Ils ont jadis enlevé un enfant dont le nom devait être caché et qui a été nommé Nemo par son maître en prison. Jeune adulte, il s’oppose à Unity Ultima avec ses vaisseaux marins formidables et vient sauver la Docteure Aronnax qui pose trop de questions. Après une grosse session d’actions, il lui présente le Nautilus et l’I.A. Ishmael, et elle accepte même si elle est perdue.
Bon, c’est très simple mais divertissant. Mark London va vite, très vite mais ça se lit bien, même si les ficelles sont grosses et qu’on n’a pas grand-chose qui impressionne. Ça se lit bien sur la plage, avec des dessins corrects de Alden Kaye.

Très simple mais divertissant.

Quelle abnégation !

1 « J'aime »

Qu’est-ce qu’il ne ferait pas pour du nemo.

2 « J'aime »