1963-2023 : BON ANNIVERSAIRE LES X-MEN !

Longshot, Mojo et Dazzler par Dan Dos Santos

No More Mutants, Frank Castle style (Punisher Kills the Marvel Universe, Ennis/Braithwaite, 1995) :

1 « J'aime »

X-Force par Rob Liefeld

Tornade par Jailton Rabelo

image

1 « J'aime »

Malicia par Joseph Mackie

image

2 « J'aime »

I suspect his X-Men days were numbered almost from the start. He had been included in GIANT-SIZE X-MEN #1 ’s roster when the idea was that the entire story was going to turn out to have been a test manufactured by Professor X to recruit new X-Men, and he’d have been one of the characters who failed the test. But when that aspect of the story fell away—because, let’s face it, reading thirty pages only to find out that the stakes are fake and the drama is staged would have been a lousy introduction—Banshee wound up hanging around simply because he was already there.

Aucun souvenir avoir déjà lu ca

Moi si.

Megagrozov :

Dan Brereton

Tornade

1 « J'aime »

Tornade par Dave Stokes

image

Phénix

All New X-Men #2 : Stuart Immonen et Wade Von GrawBadger

image

Magneto par Ariel Olivetti

La couverture de ce premier épisode des « mésaventures mutantes » de Cloak & Dagger, dessinée par Bill Reinhold sert également de publicité dans les comics Marvel d’octobre 1988 : la présence des membres de X-Factor est censée aider aux ventes. Même que l’accroche publicité insiste dessus.

On notera le rajout, en haut à droite, de la méchante.

Jim

Malicia par Jason Larouche

image

Les X-Men par Eranga Devasurendra

1 « J'aime »

Je n’avais pas prévu de poster cette image, mais bon, pour le fiston de @n.n.nemo, je peux faire exception

Domino par Edgar

image

2 « J'aime »

Haha,

Heureusement que je verifie avant.